Planet Coaster 2 (PC)




Planet Coaster 2-menu

Items:Spelconcepten:Speeltips:
Behemoth Swing 360 lijkt qua beleving op de 'Booster'-attracties die we kennen van onze kermissen.

Behemoth Swing 360

"Deze reusachtige Slingerattractie zwaait je naar ongekende hoogte en laat je los in een vrije val met gondels die vrijuit kunnen draaien." - Spelbeschrijving

Niveau: voor de gemiddelde speler
Bijgevoegde blueprints: geen
Standaardprogramma:
  1. Lage zwaai
  2. Hoge zwaai
  3. Looping
  4. Tegengestelde looping
  5. Stall
Opwinding bij standaardprogramma: 3,39
Angst bij standaardprogramma: 3,84
Misselijkheid bij standaardprogramma: 3,72

Heb je ooit in de Booster gezeten op de kermis? Dan heb je zo'n idee wat je te wachten staat als je zo dapper/gek bent om een toegangskaartje voor Behemoth Swing 360 te kopen. Hij lijkt wat op de 360 Power maar is véél hoger, heeft een lagere ritcapaciteit en, vreemd genoeg, ook lagere cijfers voor Opwinding, Angst en Misselijkheid (als je het standaardprogramma gebruikt). Het standaard ritverloop is gewoon een opeenvolging van de mogelijke bewegingen.

Behemoth Swing kan, zoals reeds gezegd, niet zoveel volk meenemen in een rit als Kleine Broer 360 Power. Daar staat tegenover dat Parkbezoekers bereid zijn, extra te betalen voor een rit in Behemoth Swing, wat je financiën ten goede komt.


Eigenschappen:

Mogelijke bewegingen:
  • Lage zwaai
  • Hoge zwaai
  • Looping
  • Tegengestelde looping
  • Stall


Kris' Speeltip:De In-en Uitgang kan je enkel aan de zijden waar de strepen staan, plaatsen. De Bedieningspost staat echter pal in het midden, wat de reistijd van Attractiemedewerkers en Monteurs verlengt. Best niet te ver van een Personeelsgebouw neerzetten, die Behemoth Swing.



Terug naar de Attracties-site