Two Point Campus (PC) | |||
Items:Spelconcepten:Speeltips: | |||
Items:Spelconcepten:Speeltips: | Archaeology"Het bestuderen van dingen die onder de grond begraven liggen, is weggelegd voor een specifiek iemand. Iemand die vooral een kostbare schat en een enorme put kan waarderen, iemand die een avontuurlijke geest en een tuinmanselleboog bezit, en die naadloos kan overgaan van uiterst precaire zorg naar aanhoudend trekkend graven." - Spelbeschrijving Vrijgespeeld in: Pebberley Ruins (start) Studententype: Archaeologist Startkost: 30 Course Points Moeilijkheidsgraad voor Studenten: Duur: 3 jaar Gemiddeld leergeld: 10 000 Spelniveau: voor de De Cursus Archeologie speelt zich theoretisch binnen af, en praktisch buiten, in de Dig Sites! Tijdens het graven zullen je Studenten regelmatig op interessante dingen stuiten - dingen die ofwel waardevol zijn, ofwel niet. Als ze waardevol zijn, kan je twee dingen doen: of je gebruikt ze om je terrein te decoreren, of je verkoopt ze. Als je enkele maanden geduld hebt, stijgen de voorwerpen in waarde, en kan je ze nog duurder verkopen. Zijn de voorwerpen daarentegen waardeloos, dan kan je ze niet gebruiken als decoratie (ze maken je terrein immers lelijker) en ze nemen ook niet in waarde toe met de tijd - meteen verkopen, dus. Met een Leergeld van 10 000 kan deze Cursus Financieel voordelig zijn, maar maak je geen illusies: je zal eerst veel Geld moeten investeren in dure Leslokalen en Huiswerkobjecten. Als je deze Cursus in andere Universiteiten opstart, krijg je er niet alleen de occasionele Aardbeving, maar ook het regelmatige "bezoek" van de Brave Diggers bij! Kortom: als je Archaeology doceert, neem je maar beter wat extra Conciërges in dienst. Lukt het je om praktisch en Financieel door de eerste jaren heen te spartelen, dan zal deze Cursus ook veel Geld en/of Objecten-ter-versiering opbrengen. Nodige Leslokalen:
Nodige Huiswerkobjecten:
|