Planet Zoo (PC) | |||||||||||||||||||||||||||
Items:Spelconcepten:Speeltips: | |||||||||||||||||||||||||||
Items:Spelconcepten:Speeltips: |
Grote Personeelsruimte
Je Dierentuinpersoneel blijft niet eeuwig en altijd aan de slag. Van werken word je moe (gezond moe, maar niettemin moe) en dus moet je Personeel af en toe uitrusten. Aan het begin van een Uitdagingenspel is er de Kleine Personeelsruimte, maar als je Dierentuin begint met Winkels, en je dus verschillende Verkopers in dienst moet nemen, is één Kleine Personeelsruimte niet genoeg. Je kan er meerdere bouwen, maar voor je Verkopers is er een betere oplossing: de Grote Personeelsruimte! Maar liefst twaalf Personen kunnen hier met z'n allen uitrusten. Bovendien kan je een Personeelsbeleid instellen, wat zijn voordelen heeft:
De verschillende vormen van Beleidvoering zijn identiek aan die in Planet Coaster, met het verschil dat in Planet Zoo het "Staff Entertainment"-beleid geschrapt werd. Voor de gemiddelde speler, zoals Uw Nederige Dienaar hier, voldoet één Personeelsbeleid in de hele Zoo prima, maar de écht ervaren Tycoons kunnen meerdere Personeelsruimtes gebruiken, ieder met z'n eigen Beleid, afgestemd op wat er op de Werkers van toepassing is. Bijvoorbeeld: een Ruimte voor de Bewakers met het "Beveiligingskantoor"-beleid, en een andere voor de Verkopers met het "PR-cursus Personeel"-beleid. |